tiistai 27. elokuuta 2013

Murkku

Toisilla se tulee myöhään, toisilla ei milloinkaan.
Kun nyt päätin hieman löysätä tämän pennun, Ruutin kohdalla tiukkisminääni ja välttää lapatossukoiran, saan korjata satoa varhaismurkkuilmiöistä:

Paskansi mun silmien alla samana päivänä neljä kertaa...sisällä.
Kun tarraan siihen kii sopulinmetsästystilanteissa, se rouskasee hampaansa mun ranteeseen.
Se komentaa mua. Tiedätte ilman meriselitystäkin, missä kaikissa tilanteissa. Siis kaikissa mahdollisissa hyvin minimaalisella odotusajalla.

Viime perjantaina tultuani töistä rauhallisessa mielentilassa, mikä nykytyöyhteisössämme on mahdollista joka päivä, kytkin Ruutin hihnaan vyötärölle.
Keikuttuaan siinä illan ja yön se ei meinannu kyetä nousemaan aamupissalle.
Nukkui päivän kellarissa, vaik oli lauantai.
Jatkoin tätä amerikkalaises ohjelmas näkemääni systeemiä vielä pyhän.

Kuulo parani.

Tää on sitä aivopesua.
Olikin jo rällästäny oman mielensä mukaan.

Pitänee muistaa.

Rossi on säilyttänyt pomonasemansa. Olen kuullu sen  karjaisevan kaksi kertaa tämän kesän aikana. Toisen kerran eilen, mikä lienee muistutus myös minulle, et pennulle rajoja.

Mis on huussin harja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti